Støttekredsen

Sønderhå-Hørsted Friskole og Børnehave har en støttekreds.
Det er vi rigtig glade for, og vi håber at rigtig mange har lyst til at blive medlem.

Støttekredsen er for personer der ønsker at støtte op om Sønderhå Hørsted Friskole og dens virke
Som Støttekreds medlem modtager du informations breve fra skolen og inviteres til alle skolens arrangementer.
Du er meget velkommen til at komme og opleve fællesskabet, sammenholdet, eller give et nap med, såvel i hverdagen som i forbindelse med arrangementer.

Støttekreds medlemmer er en del af skolekredsen, hvilket giver adgang til skolens generalforsamling, hvor man har mulighed for at stille op til valg i skolekredsen, til skolebestyrelsen.
Du er ligeledes stemmeberettiget til valget i skolekredsen til skolebestyrelsen

Prisen er 75 kr. pr. person og 150 kr. for et par.
Man kan bliver medlem ved at indbetale til støttekredskontingent på skolens Konto 9124-1240101730
Husk at skriv navn ved indbetalingen.
Send os også en email på mail@shfriskole.dk, så vi kan sende nyhedsbreve

Vi glæder os over når I kommer på skolen. Det er hyggeligt at møde jer, og vi bestræber os på, at det også skal blive en god oplevelse for jer at komme her hos os.

Den opbakning og støtte I giver os, i stort som småt, er fantastisk, og giver os stor tro på fremtiden.

De bedste hilsner
Sønderhå-Hørsted Friskole og Børnehave